Arçelik, Otomotiv Sektörü Çözümlerini Tanıttı Ana Sayfa > Seçtiğiniz Site Kısmı > 

Arçelik, otomotiv sektörü çözümlerini tanıttı

Autoshow’da otomotiv sektörüne dönük ürün ve çözümlerini tanıtan Arçelik, fuarda dijital ekranlar aracılığıyla bir müşteriye bayiden servise kadar yaşayacağı süreci deneyimletti. Arçelik Genel Müdürü Dinçer, “Otomotiv firmalarının satış, pazarlama ve iletişim konularında ihtiyaçlarına cevap veriyoruz. Sektörün bu alanlardaki sıkıntılarına bütünsel çözüm sağlamayı hedefliyoruz” dedi.

Dünyanın dört bir yanında milyonlarca tüketiciye üstün teknolojili ürünler sunan Arçelik, otomotiv sektörüne sunduğu kurumsal çözümlerle Autoshow Fuarı’na katıldı. Şirket, teknoloji salonundaki standında, merkezi içerik yönetimi, kampanya ekranları, videowall, mirror ve touch ekranları gibi otomotiv sektörüne yönelik görüntüleme çözümleri ile ödeme kaydedici cihazları sergiledi. Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, “Sektörlere özel kurumsal çözümlerimiz ile etki alanımızı her geçen gün genişletiyoruz.

Arçelik Kurumsal Çözümler ile bu kez de Autoshow Fuarı’nda otomotiv firmalarının satış, pazarlama ve iletişim konularında ihtiyaçlarına cevap veriyoruz. Otomotiv sektörünün bu alanlardaki sıkıntılarına bütünsel çözüm sağlamayı hedefliyoruz. Türkiye’nin dört bir tarafında hizmet verebiliyoruz” dedi. Arçelik’in fuar alanındaki standı, dijital ekranlar aracığıyla bir müşteriye bayiden servise kadar yaşayacağı süreci deneyimletmek üzere tasarlandı. Dokunmatik kampanya ve iletişim ekranları, videowall ve mirror ekranları gibi görüntüleme çözümleri ve ödeme kaydedici cihazlar bu stantta öne çıkan ürünler arasında bulunuyor.

Dinçer: “Otomotiv sektörünün ihtiyaçlarına cevap veriyoruz”

Arçelik’in kurumsal çözümlerle her sektöre yönelik çözümleri bulunduğunu vurgulayan Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer; 62 yıldır tüketicilerin hayatına birçok yenilik katmış ve onlara yepyeni  deneyimler yaşatmış bir şirket olarak, yeni iş alanları ve yeni ürünlere yatırım yapmayı sürdürdüklerini belirtti. Dinçer, “Arçelik olarak, Autoshow Fuarı’nda otomotiv firmalarının satış, pazarlama ve iletişim alanındaki ihtiyaçlarına yönelik çözümlerimizi tanıtıyoruz. Sektöre sunduğumuz bütünsel çözümlerle Türkiye’nin dört bir tarafında hizmet verebiliyoruz. En ufak bayiden kurumsal şirketlere kadar bütünsel, yerinde ve uzaktan hizmet konularında aynı kalitede çözüm sağlıyoruz” dedi. Arçelik’in otomotiv sektörüne yönelik kurumsal çözümleri hakkında bilgi veren Can Dinçer, “Teknoloji ve inovasyon salonunda yer aldığımız fuarda, dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarımız aracığıyla, otomobil bayisine gelen bir müşterinin yaşayacağı deneyimi birebir örnekliyoruz. Müşterinin hayalindeki otomobili, sunmuş olduğumuz çözümler sayesinde daha iyi hissetmesi ve satın alma kararını hızlandırması için önemli bir katkıda bulunuyoruz. Biliyoruz ki, günümüzde otomobiller hızla dijitalleşiyor. Bayiler de araçlardaki bu değişimi yine dijital platformlar üzerinden müşterilerine sunmak istiyorlar. Biz de uzaktan ekran erişim ve içerik yönetiminden yerinde teknik servise kadar yaygın servis ağımız ile hizmet veriyoruz” şeklinde konuştu.  Tüketici dokunmatik ekranla kendi arabasını yaratacak Dijitalleşmenin hayatın her alanına girmiş olduğu günümüzde satış, pazarlama ve iletişim kanallarında da yenileşme ihtiyacı doğduğunu belirten Dinçer sözlerini şöyle sürdürdü: “Dünyada ve ülkemizde yeni gelişen hareketli ve interaktif ekran kullanımları ile ilgili şirketimiz yepyeni ürünlere yatırım yapmaya devam ediyor. Farklı iş modelleri için farklı ürünler ve çözümler üretiyor. Bu ürünler sayesinde şirketler tüketicileriyle daha hızlı, etkin ve interaktif iletişim kurabiliyor. Kampanyalarını daha hızlı ve eş zamanlı olarak her mağazada duyurabiliyor, baskı ve operasyonel maliyetlerini azaltabiliyorlar. Milyonlarca renkten oluşan etkileyici canlı içerik ve video içeriği kullanarak tüketicilerin ilgisini daha kolay çekebiliyorlar. Otomotiv sektöründe örneğin dokunmatik ekran ile tüketici mağazada kendi arabasını yaratabiliyor. Tüm sektörlerin teknolojimizden yararlanarak ürünlerini daha iyi tanıtmalarını, müşteri ile duygusal bağ kurmalarını ve bu sayede ürün satışlarını arttırmayı hedefliyoruz.”


Lütfen Tüm Üyelerimiz için Tıklayınız >




prev
next